6.11.2012

treenattaiskos?

Maanantain agit. Nyt alko sit Marikan oppivuodet! Voi nenu sentäs sanonko, voi kun osais ja ois tietotaitoo ja sillein... Aiheena takaaleikkaus, vaikeevaikee! Marian kädes meni ihan hyvin, meikän taas ei oikee, sitä paitsi kun se himmas jujun, se ei ees katton kättä vaan enteili. No sitten tulikin lopuks esiin virejuttua, mitä mun pitäis tehä ja sillee ja tollee ja sanat kaiku taas kuuroille korville:) voi kun vaan osais ja tietäis! Nyt kotitehtäväks opettaa sille "treenataan!" sana, ens alkuun n. 20krt treenataan! 2sekkaa ja heiteää lelu. Sit jossaa vaihees "Treenataan!" muutama sekka ja vaikka "istu! hyvä!" ja lelu. ja semmost settii... juu mitähän täst taas tulee, agi- ja tokokisaurat alotetaa ehkä kun toi on 10vee? Sit kun mä en opi sitte mitää kirjoist, ainut kirja mist on jotain jääny päähän  ja neki ajan kans unohtunu, on tää "rauhoittavat singaalit." Ja simppelist temppukirjast ollaa jotain opeteltu Chipan kans, samoten vissii jotain hitusen naksutinkoulutuskirjast. juupajuu.
Lopuks keppei, kiva kun koira on niin nopee ja innoissaa ja mä oon super hidas ja tönkkö palkkaamises ni ei meinan sit taas mun osalt tulla midi, Marian kans sesse meni tosi hyvin...... :D

Ti tokot. Olipas kivaaa päästä vihdoinki Arin ryhmään, viimeeks oonki ollu siinä elokuus 2011. Helmi oli tänää tosi nätist, ei hötkyilly midi. Perusasentoi, seuraamisii, kontaktijuttuu yms. Hyvin meni. Ainut, perusasennost löyty virhe, eli istuu hieman liian takana, Ari huomas sen menevän siihen paikkaan mis pitäs olla mut ottaa pari askelt taakse päi, oon siis vahingos opettanu sen. Alos ja avos sil ei oo pätkän verti haittaa mut vois ja evls voi tulla sanomist, niinpä se ois hyvä korjata nytte ku voi, eli kosketuskeppi treenii sit joskus luvas taas. Sama homma seuraamises, hieman liian takaan, oonki koko ajan funtsin et joku siin mättää ja nyt se selvis, jee! Kivat treenit ja oli kans kiva saada rehellist, hyvää palautetta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti